Renault Master saņēma ūdeņraža versiju
Renault ir nolēmis izlaist ūdeņraža versiju vienam no saviem furgoniem. Runa ir par furgonu Renault Master, kas diezgan labi pārdodas savā dzimtajā Eiropas tirgū. Lēmums izlaist furgonu, kura pamatā ir ūdeņraža kurināmā elementi, ir diezgan drosmīgs akts, jo infrastruktūras šādiem transportlīdzekļiem joprojām nav.
Ūdeņraža automobiļu strukturālais pārākums pār parastajiem elektriskajiem automobiļiem ir saistīts ar diapazonu. Tomēr tas neattiecas uz mūsu jauno produktu. Vienā pilnā Renault Master tvertnes uzpildes reizē tas nobrauks aptuveni 250-300 km. Šajā gadījumā ūdeņradis tiks uzglabāts īpašā oglekļa šķiedras tvertnē, kas atrodas automašīnas apakšā. Spiediens, ko ūdeņradis rada uz tvertnes sienām, ir iespaidīgs 350 bāri.
Kas attiecas uz furgona izskatu, tas ir palicis praktiski nemainīgs un atkārto savu benzīna versiju. Ja vien viņi nenomainīja LED optiku, kā arī diskus. Daudz patīkamāki jauninājumi ir salonā, kur parādījās digitālais instrumentu panelis ar daudziem ūdeņraža degvielas šūnu mērierīcēm.
Visticamāk, šis auto ir eksperimentāls Renault projekts, kas testē augsni nākotnes ūdeņraža elektriskajiem transportlīdzekļiem. Šobrīd Eiropā praktiski nav nevienas degvielas uzpildes stacijas, kas būtu gatavas ieliet šķidro ūdeņradi. Katrā ziņā prieks, ka šis virziens aktīvi attīstās.
Ūdeņraža automobiļu strukturālais pārākums pār parastajiem elektriskajiem automobiļiem ir saistīts ar diapazonu. Tomēr tas neattiecas uz mūsu jauno produktu. Vienā pilnā Renault Master tvertnes uzpildes reizē tas nobrauks aptuveni 250-300 km. Šajā gadījumā ūdeņradis tiks uzglabāts īpašā oglekļa šķiedras tvertnē, kas atrodas automašīnas apakšā. Spiediens, ko ūdeņradis rada uz tvertnes sienām, ir iespaidīgs 350 bāri.
Kas attiecas uz furgona izskatu, tas ir palicis praktiski nemainīgs un atkārto savu benzīna versiju. Ja vien viņi nenomainīja LED optiku, kā arī diskus. Daudz patīkamāki jauninājumi ir salonā, kur parādījās digitālais instrumentu panelis ar daudziem ūdeņraža degvielas šūnu mērierīcēm.
Visticamāk, šis auto ir eksperimentāls Renault projekts, kas testē augsni nākotnes ūdeņraža elektriskajiem transportlīdzekļiem. Šobrīd Eiropā praktiski nav nevienas degvielas uzpildes stacijas, kas būtu gatavas ieliet šķidro ūdeņradi. Katrā ziņā prieks, ka šis virziens aktīvi attīstās.
Vairāk saistītu ziņu:
- Ford, lai risinātu 3D drukas atkritumus
- Bija īpaša Subaru Outback Wilderness versija
- Kāpēc Formula 1 automašīnas ir tik īpašas?
- Atjauninātais Seat Ibiza un Arona tiks izlaisti tajā pašā dienā
- Polaris pašpiedziņas vilcieni būs pieejami pēc 2 gadiem
- Bentley Bentayga Hybrid atsvaidzināts pēc skaņošanas
- Renault Master saņēma ūdeņraža versiju
- Emgrand Cross Concept PHEV jaunais hibrīda krosovers
- Japāņi vispirms parādīja atjaunināto Toyota Crown sedanu
- Rimac Automobili atklās jaunu attīstības centru
- Jaunais Nissan Patrol Nismo ir gatavs izlaišanai
- Chevrolet Corvette Z06 ieguva jaudīgu V8
- Ķīniešu pikaps Maxus T90 gatavojas izlaišanai
- Nissan LEAF - leģendārā elektromobiļa vēsture
- Volkswagen Caddy papēdis gatavs lietošanai
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем