» » » Renault Master saņēma ūdeņraža versiju
Laipni lūdzam mūsu vietnē!

Renault Master saņēma ūdeņraža versiju

Renault ir nolēmis izlaist ūdeņraža versiju vienam no saviem furgoniem. Runa ir par furgonu Renault Master, kas diezgan labi pārdodas savā dzimtajā Eiropas tirgū. Lēmums izlaist furgonu, kura pamatā ir ūdeņraža kurināmā elementi, ir diezgan drosmīgs akts, jo infrastruktūras šādiem transportlīdzekļiem joprojām nav.
Ūdeņraža automobiļu strukturālais pārākums pār parastajiem elektriskajiem automobiļiem ir saistīts ar diapazonu. Tomēr tas neattiecas uz mūsu jauno produktu. Vienā pilnā Renault Master tvertnes uzpildes reizē tas nobrauks aptuveni 250-300 km. Šajā gadījumā ūdeņradis tiks uzglabāts īpašā oglekļa šķiedras tvertnē, kas atrodas automašīnas apakšā. Spiediens, ko ūdeņradis rada uz tvertnes sienām, ir iespaidīgs 350 bāri.

Kas attiecas uz furgona izskatu, tas ir palicis praktiski nemainīgs un atkārto savu benzīna versiju. Ja vien viņi nenomainīja LED optiku, kā arī diskus. Daudz patīkamāki jauninājumi ir salonā, kur parādījās digitālais instrumentu panelis ar daudziem ūdeņraža degvielas šūnu mērierīcēm.
Visticamāk, šis auto ir eksperimentāls Renault projekts, kas testē augsni nākotnes ūdeņraža elektriskajiem transportlīdzekļiem. Šobrīd Eiropā praktiski nav nevienas degvielas uzpildes stacijas, kas būtu gatavas ieliet šķidro ūdeņradi. Katrā ziņā prieks, ka šis virziens aktīvi attīstās.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/



Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам
зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем

Top ziņas